2013-12-18 | 17:20:19

Stenhårt

Söndag, måndag och tisdag körde jag stenhårt på gymet. Tänkte på att jag missar ju passet nästa helg och under julveckan kommer det inte bli mycket träning så jag tog i lite extra. Jag lovar att det kändes efteråt också! I gårkväll hade jag så ont i armarna att jag kved varje gång jag var tvungen att lyfta dem, men det är härligt för då vet man ju att det gett något. Även rumpan gör lite ont. Idag har jag vilodag, har tänt upp med ljus i vardagsrummet och ska bara slappa i soffan.
 
På vägen hem från jobbet stannade jag på Tools för att ta ut nya arbetsskor. Tror ni att det fanns i min storlek? Nej! Som vanligt så finns det bara för stora skor så de fick beställa hem mindre och jag måste åka dit en gång extra. Jag använder oftast storlek 37 i "vanliga" skor och storlek 36 i arbetsskor så det är ju inga ovanliga storlekar men ändå finns det aldrig hemma. De tror visst att det bara är karlar som jobbar.
 
Åt första julmaten idag, det bjöds på jobbet. Det smakade bra men godast var det nog att få dricka julmust. Försöker undvika att dricka läsk så ofta och det gör att det smakar så himla mycket godare när man väl gör det.
 
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!