2013-12-15 | 08:36:57

En tripp till Linköping

Blev en liten tripp till Linköping igår. Vi besökte bland annat XXL Sport och Vildmark och det är jag säker på att vi kommer att göra fler gånger. Det fanns ett brett sortiment av träningskläder till hyggliga priser, Fredda köpte ett par mjukisbyxor och en funktionströja och jag kom därifrån med ett träningslinne plus en julklapp till en fyrbent som jag känner. Efter att ha besökt några fler butiker bokade vi in en lunchdate med Milla och Alex som också var i shoppartagen. Retaurangen där vi alltid brukar äta när vi är på Ikano serverade bara julbord som buffé så vi provade pizzabuffé på ett annat ställe.
Det smakade bra men kunde ha funnits lite fler olika pizzor tycker jag. Jättegod sallad.
 
 
 
 
1 Kommentarer
Anna:

Testa och köp hem pizzadeg samt tomatsås från pizzerian och gör en egen pizza hemma! Det blir smarrigt! Undra om jag också känner den ovannämda fyrbentingen...

// Kram

2013-12-15 | 11:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!