2013-12-06 | 11:29:32

Blåser och snöar

Vaknade inte förrän 10:40 idag så jag var tydligen trött. Fick panik då jag tänkt hinna tvätta idag innan jobbet, startat en maskin men kommer troligen inte hinna hänga upp det så det får Fredda göra när han kommer från sitt jobb.
 
Vi har klarat oss skapligt från ännu en storm, lider med er som återigen fått hus och annat förstörda av stormen Sven. Det blåser ganska mycket här just nu och det har även börjat snöa lite grann. Jag ser inte fram emot att åka till jobbet idag, snön blöter upp vägen och sedan kommer det väl frysa på och bli snorhalt. När det blåser såhär så saknar jag Hondan, den var lägre än Kian och därmed inte lika vindkänslig. Hoppas vädret lugnar sig till ikväll.
 
Nu måste jag göra matsäck till ikväll, är nog bäst att åka i tid idag.
 
 
 
 
1 Kommentarer
Anna:

Så ni råkade ut för stormen Sven?

// Kram

Svar: Ja, han kom. Fast han var inte riktigt lika elak här som han var längre söderut.
Kram
Carro

2013-12-07 | 22:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!