2013-08-21 | 09:16:00

Vem f*n är så dum?!

Vem f*n är så urbota dum att man sätter en skruv på det här viset?!
Flera gånger under sommaren har jag fastnat med kläderna i den och tänkt att jag ska ta bort den, men det blev aldrig av. Men efter att jag idag skrapade upp sår på benet tack vare den tröttnade jag rejält och hämtade en skruvmejsel.
Jag fattar inte hur man tänker när man låter en skruv sitta sådär från allra första början. Tänk om vi hade haft barn på besök och de hade haft huvudet i denna höjd och skrapat sönder ansiktet eller ännu värre, fått den i ögat! Nu är den i alla fall väck!
 
 
1 Kommentarer
Anna:

Tur att inte du skadade dig värre!

// Kram

2013-08-21 | 11:54:26
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!