2013-08-11 | 09:05:00

Sensommar-macro

Sista lediga dagen, ikväll hoppar man på en nattvecka. Men det är snart helg igen och snart även frivecka så det är ingen idé att deppa ihop för det.
 
Jag gick en liten promenad i min trädgård igår och fick till lite sensommar-macro. Känslorna var tunga när jag gick där med kameran. Inte för att jobbet närmar sig utan för att en vän tidigare på dagen berättat en väldigt tråkig nyhet för mig. När jag är ledsen eller uppskakad vill jag ut i naturen, den får mig att känna ett visst lugn så jag hoppas att dessa bilder även kan nå ut med lite lugn till dig, min vän.
 
 
1 Kommentarer
Anna:

Vackre du!

// Kram

2013-08-11 | 09:15:42
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!