2013-08-02 | 21:13:22

Mot Göteborg

I tisdags bar det av på ännu en resa, denna gången inte lika lång utan "bara" till Göteborg. På vägen dit såg det ut så här på bilrutan, bakom dropparna anar man Brahehus-ruinen.
Huskvarna, där hämtade vi Hondan för nästan tre år sedan.
Mot Knalleland!
Efter lite shopping blev det lunch på en taco- och pizzabuffé.
Snart framme i Götet.
Innan vi åker till hotellet besöker vi Slottsskogen och fotar djur.
Kvällsmat på hotellet.
På kvällen tar vi en liten promenad för att bekanta oss i området. Ser en urhäftig kofläckig kaffemaskin som skulle passa perfekt i mitt kök men när jag ser prislappen ångrade jag mig lite.
Hahahaha!
Va?! Inte riktigt än va?

Det var vår första dag i Göteborg, resten kommer snart.
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!