2013-08-17 | 09:55:56

Kalas och presenter

Igår hade vi ett litet kalas här hemma. Fredda tog in utebordet från baksidan och vi dukade upp långbord på balkongen. Det kom några regnstänk men som tur var vart det inget mera av det.
 
Dessa presenter fick jag:
 
En kartong med handdukar i olika färger av pappa och Irene, det var bra för jag var i behov av sådana.
Denna söta kruka av Milla och Alex, det var också himla bra för just den här storleken passar utmärkt på trappan upp till garagevinden som jag tänkt skaffa fler krukor till.
En jättesöt liten pojke med kruka av mamma, älskar sådana här figurer med en liten kruka!
Blommorna på denna bild fick jag igår, den gula av Bosse och Inge-Marie som också hade med sig en peng och den rosa av mamma.

Dessa fåglar kom Milla och Alex också med men det var en bröllopspresent till både Fredda och mig.
 
 
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!